پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2893
-
الف
+

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری ۲۴ ساعت گذشته ایران و جهان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، جشنواره فیلم بوسان فهرست نامزدهای پانزدهمین جوایز فیلم آسیایی را اعلام کرد. براساس این فهرست، احمد بهرامی برای فیلم «دشت خاموش» شانس دریافت جایزه بهترین کارگردان جدید را دارد و حسن حسندوست و مسعود امینی تیرانی از دیگر عوامل این فیلم به ترتیب برای جایزه بهترین تدوین و بهترین فیلمبرداری با رقبای آسیایی خود رقابت می‌کنند. روح الله زمانی نیز برای بازی در فیلم «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی، نامزدی برای جایزه بهترین بازیگر نوظهور را به دست آورد. این دوره ۱۶ مهر ۱۴۰۰ و در جریان بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان برگزار خواهد شد.

نخستین مسابقه تولیدات تصویری ۱۲۸ ثانیه ای با موضوع پیاده روی اربعین به همت حج و زیارت صداوسیما برگزار می شود. اسامی آثار برگزیده پس از ارزیابی و داوری نهایی، اول آبان ۱۴۰۰ برابر با شب هفدهم ربیع الاول از طریق پایگاه اطلاع رسانی لبیک اعلام خواهد شد.

فیلم سینمایی «مغز استخوان» به کارگردانی حمیدرضا قربانی و تهیه‌کنندگی حسین پورمحمدی در نخستین نمایش بین‌المللی خود در جشنواره فیلم ونکوور روی پرده می‌رود. چهلمین دوره این جشنواره، ۹ تا ۱۸ مهر در کشور کانادا برگزار خواهد شد.

علیرضا فتحی، نایب رئیس انجمن بدلکاران سینمای ایران و طراح پیشکسوت بدلکاری، طراح و مسئول جلوه‌های ویژه میدانی و جلوه‌های ویژه بصری سینما و تلویزیون، بامداد امروز، پنجشنبه ۱۸ شهریور، در اثر بیماری کرونا درگذشت. این بدلکار پیشکسوت، یک هفته پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود. 

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

م ه / ا ا

نظر شما
ارسال نظر